اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌
آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه، یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه، یا مشتی‌ سنگ‌ریزه،
خدایا من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که توی دستهای تو ورزیده شدم ، و از نور ملکوتی ات در من دمیدی،
خدایا بدون وجود تو هیچم ، من هنوز خیلی کوچکم ، هنوز نیاز دارم رو پاهایت راهم ببری

خدایا تنهام نگذار ...

آخرین مطالب

  • ۹۳/۰۵/۲۲
    ..

پیوندهای روزانه

بعضی ... ܓܨ

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ق.ظ


بعضی خاطرات را باید کَند و از ذهنت انداخت دور.... تا هر چن وقت یک بار دوباره مثل خوره نیایند سراغ ذهنت! 


بعضی چیزها رو هم آدم نباید یادش برود! مثل بعضی روزها... حتما باید ثبتشان کرد در اعماق ذهن و دلت، باید ثبتشان کردجایی ...


جایی که حتی با گذشت زمان هم نشود فراموششان کرد! اصلا باید بمانند باید بمانند تا بدانی بعضی روزها چه حالی داشتی ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰
سمیه

نظرات  (۳)

بعضی بد ها هم کنده نمی شن
پاسخ:
شاید این بعضی بدها کنده نشن بهتر باشه آدم خیلی چیزا یادش می مونه ...
خانمی از محمد رضیزاده کمک بگیر . سایت دل آیاد ... میتونه راهنمایی ات کنه چطوری اون وبلاگ رو منتقل کنی اینجا 

پاسخ:
از سیستم مهاجرتش استفاده کردم نشد، باشه مزاحمشون میشم ، ممنون ...
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
نچ !
پاسخ:

چرا نچ ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">