اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌
آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه، یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه، یا مشتی‌ سنگ‌ریزه،
خدایا من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که توی دستهای تو ورزیده شدم ، و از نور ملکوتی ات در من دمیدی،
خدایا بدون وجود تو هیچم ، من هنوز خیلی کوچکم ، هنوز نیاز دارم رو پاهایت راهم ببری

خدایا تنهام نگذار ...

آخرین مطالب

  • ۹۳/۰۵/۲۲
    ..

پیوندهای روزانه

حوصله من گمشده ܓܨ

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۲ ق.ظ


درست یادم نمیاد از کی فهمیدم نیست، اما نیست خیلی وقته، یه زمانی توی کلیات زندگی بی حوصله بودم،

الان حال و حوصله ی جزئیاتم ندارم ، کلا برام فرقی نداره امروز چن شنبس یا چه تاریخیه ،خیلی کمتر از قبل حرف میزنم ،

حوصله ی شنیدن هم ندارم ، یا اصلا دیدن ، دیگه نه هوس خوراکی میکنم ، نه جایی رفتن ، از سر گشنگی یه چیزی میخورم ، 

کلا آخر همه چیز میگم که چی؟!

حوصله ی من گم شده ، کاش خودش برگرده ، من حال کشتن دنبالشم ندارم ...



   ܜܔــ  تمام عقده هایتان را تف کنید و بپاشید روی صورت دیگران و انگار نه انگار 

   لابد این حق شماست.  ܜܔــ




┘◄ پی نوشت  . . .ܓܨ


در زندگی، هر کسی لیاقت خود را خودش مشخص  میکند...


   >>> از بعضی روزهـا و حتی ساعت ها و ثانیه ها نخواهم گذشــــــــــــت 

>>>>>> حتی اگر خدا پادرمیانی کرده باشد...



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۵
سمیه

نظرات  (۱۳)

سلام آبجی 

من تازه میخواستم بهت اس بدم با هم بریم بیرون :( 


پاسخ:
سلام به روی ماهت 
به روی چشم ، شما امر کن کی بریم بیرون،  هماهنگ کنیم زمانشو :)
ولی آبجی چقدر خوبه که هنوز هستی و می نویسی ... من خوشحالم :)

به بیان خوش اومدی عزیز دلم :) 
پاسخ:
قربونت برم 

ممنون زهرای عزیزم :-*
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
این روزها میگذرند ..
ولی
من از این روزها نمیگذرم ..

+ چقد درد داشت !
پاسخ:
نمی گذرم 
به بزرگیش قسم که نمی گذرم ...
سلااام 
چه عصبانی؟ چه قدر گرفته ؟ 
چرا ؟!! 

مگه نه اینه که همه ی ما مسلمانیم و تسلیم ؟ مگه نه اینه که تسلیم یعنی راضیم به رضای تو ؟ غر زدن اون وقت اینجا چه معنی میده ؟ !! ...تو غر بزنی ، بچه ی غیر مذهبی و خدانشناس هم غر بزنه و خدا خدا کنه اون وقت فرق تو با اونا چیه ؟ 


کارگاه داستان نویسیمون راه افتاد بدو بیا بهم سر بزن 

بخند وبیا ... بگو خب !! 
پاسخ:
سلام 
خیــــــــلی خانوم خیلی ...

خب ...  : )
 

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما 

پاسخ:
سلام 

حتما سر میزنم ...
حوصله گشتن نداری دیگه

سلام این یه عکس از سایت TIME.IR هستش و فردا هم سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی. یه نگاه بندازید ببینید من چشام ایراد داره که نمی تونم پیداش کنم یا اینکه زاد روز داراب (کوروش) مهم تر از سالروز وفات حضرت عبدالعظیم هستش که اونو نوشتن ولی اینو نه !

عبدالعظیمی که درباره زیارت قبرش گفتن:"من زارعبدالعظیم حسنی بری کمن زارالحسین بکربلا"

و نکته دوم که اونم از اهمیت بالایی برخوردار هستش اینه هی رفرش بزنید تو این صفحات یه سری جملات میاد ، ببینید دریغ ،

از اینکه یه جمله از امام یا رهبر،یاحتی ابن سینا یاحتی فروغ فرخزادی،یا حداقل یه چیزایرانی بیاد!

واقعن واسه خودم متأسفم واسه این همه بی توجهی .

در ضمن اون پایین یه بخش انتقاد و پیشنهاد داره که من لینکشُ  اینجا گذاشتم حتمن برید و نظر بذارید ایشالله رسیدگی کنن و درست کنن تقویمشونه که کلی مردم بهش رجوع می کنن .

خانه از پای بست ویران است : سایتی که اسمش به این (                                                       ) بزرگی باشه ! ولی اولش با اسم خدا حتی یه بسم الله ساده شروع نشه ، مشخصه بهتر از این هم نمیشه . بعدم بزنه ساعت و تقویم رسمی ایران .

نمی دونستم این جمله رو واسه این سایت گفتم ، الان که نگاه می کنم بهترین وصف واسه اش همینه : ندیدنت سختِ ، دیدنت سخت تر ...



پاسخ:
سلام 
ممنون از اطلاع رسانیتون 


سلام آبجی 

خوبی ؟ 

چقدر دیروز دلم میخواست بیام ببینمت آبجی ... وقتی دوستام رو می بینم خیلی خوبم ... ولی این تابستون انگار همین جوری داره از در و دیوار مهمون میباره ! :( 

دیگه نمیای این ورا آبجی ؟! 

پاسخ:
سلام عزیز دلم 
ممنون 

ببخشید تقصیر من شد دیر خبرت کردم انشالا تو چن روز آینده دوباره میام طرفای شما اگه شد همو ببینیم 
خواهش میکنم عزیز دلم ... انشالله توی فرصتی نزدیک ... من منتظرتم آبجی ... :)

آبجی آبجی بیا من یه چی دم گوشت بگم ! خانم معلممون دعبامون کرد ! آخه دوتامون مقشامونو ننوشتیم ! :(
پاسخ:
قربونت برم 

انشالا 

کتک معلم گله :دی 

خو من شاگرد تنبلیم تو چرا ننوشتی عزیزم؟ 

انشالا مینویسیم تا بهمون جایزه بده :دی
کتک معلم اونم خانم معلم ما که واقعا گله : دی 

خو آخه منم مثل تو یه خرده تنبلم آبجی ! البته یه خرده بیشتر ها ! 

من نوشتم اما درستش نکردم بلد نیستم خو چیکار کنم ! 

آخ جون جایییره : دی 
پاسخ:
حالا خوبه نوشتی من که هنو ننوشتم :-S  
 :دی
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۴۷ صبحِ تابناک
این روزا بی حوصله شدن
وگرنه...
پاسخ:
از بیحوصله ای ما اینطور شدن خب 
آبجی بنویس دیگه :-*
پاسخ:
باشه عزیزم 

میدونی که من تنبلم (چشمک)
سلام
برای خودت سرگرمی درست کن . کاری بکن . شده بری فی سبیل الله کار کنی این کار رو بکن ولی نشین تو خونه فکر کن . البته حق داری ناراحت باشی ولی اگه برات از کسانی بگم که دردمند ترند ، باز میگی خدایا شکرت !

این دفعه مشقاتونو دیر تحویل دادین ولی دفعه ی دیگه از بخشش خبری نیست . تنبیه تون میکنم اساسی هم تو و هم اون سدات خانم رو ( گرچه از سادات هستند و احترامشون واجب منتها تنبلی این حرفا رو بر نمیداره ) (((:
پاسخ:
سلام به روی خانوم معلم خودم 
چشم خانوم ، بیکار بیکار که نیستم خودمو یه جورایی سرگرم میکنم حالا انشالا اگه دیدمتون مفصل حرف میزنم درموردشون 

من همیشه شرمنده خدام چون قدر نعمتاشو نمیدنم به قول خودتون همین سلامتی که بهم داده خودش بزرگترین نعمته ، ولی خب بنده هام جایز الخطان غر زدنم عادت آدمیزاده... 

اجازه این دفه آخرمون بود دعبامون نکنین :(( اینم اگه از ترس شما نبود خدا میدونه کی مینوشتم :)) بابا زهرا که خیلی از من زرنگ تره، طفلی فقط ویرایش نکرده بود نوشتشو ( آیکن هوای زهرا رو داشتن ) :دی
گاهی پیش میاد ...
نازه خودتو بکش ...
بذار دوباره پیدا شی ...
خدا خواسته بیای نزدیک ترش , با دل شکسته شدن , با کلافه شدن , با بی حوصلگی ....
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">