اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌
آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه، یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه، یا مشتی‌ سنگ‌ریزه،
خدایا من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که توی دستهای تو ورزیده شدم ، و از نور ملکوتی ات در من دمیدی،
خدایا بدون وجود تو هیچم ، من هنوز خیلی کوچکم ، هنوز نیاز دارم رو پاهایت راهم ببری

خدایا تنهام نگذار ...

آخرین مطالب

  • ۹۳/۰۵/۲۲
    ..

پیوندهای روزانه

.... ܓܨ

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ق.ظ






دستت را می گذاری روی مرزی ترین نقطه وجودت 

یک حس گمشده آهسته شروع می کند

به جوانه زدن...

سلام می کنی چشمت مست تماشای گنبد طلا می شود...

بو می کشی تا ریه هایت پر شود از عطر حضور نگاه مهربان 


و احساس تازگی اندیشه های خسته ات را فرا می گیرد...

زیر لب زمزمه می کنی یا ضامن آهو یا غریب الغربا 


حواست به من هست؟!

حواست به من هست؟!

حواست به من هست؟!


  ܜܔ دلم تنگ شــــــــــــــــــــــــده چرا منو نمی طلبید؟؟؟    ܜܔ



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۴
سمیه

نظرات  (۷)

۱۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۴ مـَـ ه جَـبـیـטּ
» کجا جا دهم این همه دلتنگی را در این دل ه تنگ ؟

ه ه ه
ه ه
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۴۵ صبحِ تابناک
حیف این پست کامنت داشته باشه
می طلبم فرزندم ... 
می طلبم 
یه کم صبر داشته باش ...تو که عجول نبودی !!!

یادته وقتهایی که درس میخوندی در نزدیکی ما ... 
یادته رابرا اونجا اطراف ما پرسه میزدی ... 
یه کم خستگی در کن 
باز هم میطلبمت ... 

آدم که انقدر تند تند هوس نمیکنه آرزو کنه . همه چی رو با هم میخواد این دختره ، لا اله الا الله ....
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۲ بنت الهدی حسینی

من نیز...

دلتنگ.دلگیر.

دل گیر...

مانده ام میان هیاهوی نقاره ها.سحرگاه.صحن انقلاب...

--------------------------------------------------------------

سلام علیکم.

به صبغة الله دعوتید.

یاعلی

خانم معلم راس میگه ! وقتش که بشه خودش میطلبه ! مطمئن باش ! 
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۸ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

دعوتید به چفیه ...تازه به راه افتاده و منتظر حضور شما ان شاء الله

اگر ارادتمند رزمندگان هستید ...بسم الله و  ان شاء الله همراهی شما با چفیه

التماس دعا

۱۳ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
سمیه من ..

با آدم ها هم میشه بهتر و بدون نیش خوردن زندگی کرد
فقط اینکه
باید مدام بِ خودمون یادآوری کنیم کِ اون ها آدم أند ..
آدم أند ..

پس قبل از هر رفتاری باید بشناسیمشون ..

» حالت خوبه آبجی ؟

پاسخ:
( حرفهای ) آدم ها آدم رو داغون میکنن! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">