اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌
آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه، یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه، یا مشتی‌ سنگ‌ریزه،
خدایا من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که توی دستهای تو ورزیده شدم ، و از نور ملکوتی ات در من دمیدی،
خدایا بدون وجود تو هیچم ، من هنوز خیلی کوچکم ، هنوز نیاز دارم رو پاهایت راهم ببری

خدایا تنهام نگذار ...

آخرین مطالب

  • ۹۳/۰۵/۲۲
    ..

پیوندهای روزانه

.......ܓܨ

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ب.ظ


هیچ کاری بی معنی تر از این نیست که بخواهی 


برای کسی که برایش مهم نیستی از خودت بگویی ....





فریبا وفی 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۳
سمیه

نظرات  (۲)

۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
و تو با عشق شروع میکنی بِ حرف زدن ..

» یه وقتایی با اینکه پشیمون میشی از دوباره حرف زدن باهاش .. اما انقد دوسش داری کِ اصن یادت میره
و باز دوباره شروع میکنی تا با عشق براش حرف بزنی
از خودت
از احساساتت ..
تو بگو ... خدا گوش میده ... واسه خدا مهم ترینی ... 

اما خوب این موقعا سکوت با معناترین کاریه که میشه انجام داد ... 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">