اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌
آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه، یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه، یا مشتی‌ سنگ‌ریزه،
خدایا من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که توی دستهای تو ورزیده شدم ، و از نور ملکوتی ات در من دمیدی،
خدایا بدون وجود تو هیچم ، من هنوز خیلی کوچکم ، هنوز نیاز دارم رو پاهایت راهم ببری

خدایا تنهام نگذار ...

آخرین مطالب

  • ۹۳/۰۵/۲۲
    ..

پیوندهای روزانه

....ܓܨ

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۳۱ ق.ظ



بزرگی می گفتـــ: کافیستــ انار دلتـــ ترکـــ بخورد...

آقایــــــــم

انار دل کـــه هیچ، کل وجــــــودم ترکــــ خورد ولی...

امضا نکردی حواله زیارت را..

....



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۰
سمیه

نظرات  (۸)

۲۴ آبان ۹۲ ، ۲۳:۳۸ صبحِ تابناک
نمیشد کامنت خالی گذاشت
پاسخ:
چرا میشد 

{کامنت خالی}
۲۵ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
ان شاء الله بِ زودی عزیز دل :)
پاسخ:
انشالااا 
همچنین عزیزم 
روزی تان...
پاسخ:
انشالا 
ممنون
روزی همه دوستداران ...
کوزه‌گر خوش دارد گاهی ترک بزند به کوزه‌ای و بعد با دست‌های خودش دوباره بسازدش... بهتر از روز اول
پاسخ:
به به جناب شریفی ، قدم رنجه فرمودین 

به انتظار نشسته ایم دستهای شفابخشش را ...
۰۴ آذر ۹۲ ، ۲۳:۴۲ خانم معلم
سلام 

هی میگه خدا چرا این کار رو نکرد ، اون کار رو نکرد ... 
ای بابا ... 
مگه زوریه ... نمیخاد الان ! میخاد هی صدای قشنگت رو بشنوه که میگی خدایاااااااااا ! 

خو تخسیر خودت که صدات قشنگه ... 

نابرده رنج ، گنج ، پنج ، شش ، هفت هشت نه ده و .... 
خنده 

گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی 
یه مورچه صبر کنی رفتی صبر کن 
با هم میریم ... 
پاسخ:
سلام 
نه زوری نیست ...
صدای من به این زشتی کجاش قشنگه! :دی 
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۱:۵۶ سید گمنام

بلیط ماندن است مانده روی دست های من، 

در این همه مسافر حرم نبود جای من..

پاسخ:
ممنون زیبا بود ...

""قطارهای عازم شمال شرق می‌روند 

دقیقه‌های بی‌تو مثل باد و برق می‌روند

کسی بلیط رفتنی به دست من نمی‌دهد 
به آرزوی یک جوان خام تن نمی‌دهد ""

۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۹ صبحِ تابناک
الان فصل اناره
پاسخ:
شایدم فصل طلبیده شدن و زیارت ...
۱۵ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۵ صبحِ تابناک
یه وختم دیدی امام زاده میلاد مارو طلبید اومدیم اونجا :دی
پاسخ:
ان شاالله ... :دی 
زودی بیاین منتظرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">