اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌
آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه، یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه، یا مشتی‌ سنگ‌ریزه،
خدایا من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که توی دستهای تو ورزیده شدم ، و از نور ملکوتی ات در من دمیدی،
خدایا بدون وجود تو هیچم ، من هنوز خیلی کوچکم ، هنوز نیاز دارم رو پاهایت راهم ببری

خدایا تنهام نگذار ...

آخرین مطالب

  • ۹۳/۰۵/۲۲
    ..

پیوندهای روزانه

.,.,.,

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ق.ظ



و مـن چـقـدر خـسـتـه ام

از تـکـرار بـی پـایـان ِ ایـن روزهـ ـا . .

و از گـذر زمـانـ ـه هـایـی

کـه هـیـچ دردی را دوا نـمـی کـنـنـد . . .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
سمیه

نظرات  (۴)

۲۶ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خستگی رو مهمون دلت نکن 

از خودت دور کن ..
روزها نو نشده کهنه تر از دیروز است،گر کند یوسف زهرا نظری نوروز است...
سلام

خوبی؟ چه خبر؟

ازین ورا نمی یای دیگه ..کاش مهدیه بیاد بازم بلکه تو هم بیای دیدنمون
سلام خانمی من ...
خوبی؟ سلامتی؟

من جز چهارشنبه ها بقیه روزها خونه ام ... مگه کاری پیش بیاد یا کسی بگه بریم بیرون

هر روز که می تونی بهم خبر بده  ، منتظرت هستم ... تا اینجا اومدن هم سختته میام حرم شهر ری اونجا میبینمت هر جور که راحت تری ..

دوستت دارم ...مواظب خودت باش
پاسخ:
سلام ممنون
بهتون پیام دادم :)

من بیشتر دوستون داررررم :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">