اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌
آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه، یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه، یا مشتی‌ سنگ‌ریزه،
خدایا من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که توی دستهای تو ورزیده شدم ، و از نور ملکوتی ات در من دمیدی،
خدایا بدون وجود تو هیچم ، من هنوز خیلی کوچکم ، هنوز نیاز دارم رو پاهایت راهم ببری

خدایا تنهام نگذار ...

آخرین مطالب

  • ۹۳/۰۵/۲۲
    ..

پیوندهای روزانه

الهی . . .ܓܨ

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

تو را سوگند بر مظلومیت علی و دلهای مملوّ از آه و فغان

به حرمت شب قدر بینوایان را در حسرت

سعادت ناشی از فضیلت خویش مسوزان

و دلهای افتاده را از درگاه با عظمت خویش نا امید مفرما


الهی آمین ...


  ┘◄  ادامه نوشت . . .ܓܨ


خوشبختی از آن کسی است

که در فضایالحمدلله زندگی می کند

چه دنیا به کامش باشد و چه نباشد

چه آن زمان که می دود و نمی رسد

و چه آن زمان که گامی بر نداشته، خود را در مقصد می بیند

چرا که خوشبختی

چیزی جز آرامش نیست

و هر کس که این موهبت الهی را دارد

خوشبخت است...

 خدایا به حق این شبهای قدر تقدیرمان را عاقبت بخیری و آرامش بنویس... 



  ┘◄ پی نوشت  . . .ܓܨ


بالاخره از بلاگفا دل کندم،  درست یادمه بلاگفا رو 10 محرم شروع کردم به نوشتن ، اینجا هم که مصادف شد با ایام لیالی قدر و شهادت مولا ...

خدایا ما را هیچوقت ازین خاندان جدا مکن...


بلاگفا را دوست دارم ، درست مثل خانه ای قدیمی که قرار است ترکش کنی و به جای جدیدی نقل مکان کنی حتی دلت برای کوچکترین چیز تنگ می شود و می ایستی و به درو دیوار خانه با حسرت نگاه میکنی و خاطراتت از جلوی چشمت رد می شود! ( این مجاز آباد هم شده خانه دوم ما! یا بهتر بگویم اتاق دوم ما که خسته و کوفته از دنیای واقعی گاه به اینجا پناه می آوریم ) همه ی پست های قبلیم را یکی یکی نگاه کردم واقعا خاطراتی چه تلخ و چه شیرین برایم زنده شد... بنا به دلایل کم و زیادی تصمیم گرفتم دیگر در بلاگفا ننویسم ...

بالاخره با همه تنبلی ها ما هم بلاگ نشین شدیم :دی  با کلاس تر ها مثل خانم معلم   و مهدیه زودتر اسباب کشی کردند و پولدار تر ها هم مثل همین داداش پابرهنه خودمان دات کام ردند ما فقیر فقرا هم گذاشتیم جزء آخرین نفرات تشریف فرما شدیم ...

باشد که رستگار شویم :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۹
سمیه

نظرات  (۲)

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۶ صبحِ تابناک
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییی


یادش بخیر اون زمونا که همه در یک سطح طبقاتی زندگی میکردیم و همه تو بلاگفا بودیم
اون موقعا دور همی آبگوشت می خوردیم
حالا یکیمون نون و بوقلمون میخوره تو دات کام
ما هام با نون پنیر بلاگ داریم روزگار می گذرونیم
یاااااااااااااااادش بخیر
چه عجزو لابه هایی می زدیم برا قالب بلاگفا
هیییییییی
پیر شدیم رفت
پاسخ:
آخخخخخخخخ گفتییییییی 
واقعا یادش بخیر 
ولی من آبگوشت دوس ندارم :)) 

من که دارم نون خشک می خورم بابا پولدارا از حال بی پولا خبر ندارن :دی

آخخخ یادته قالب بلاگفاموووو چه هیجانی داشتیم اون روزا :)) 
هعـــــــــــــــــی واقعا پیر شدیم 
سلااام 

ما خوش امدگویی هامونو کردیم . خب من چون از شما سنم بیشتره چند بار اثاث کشی کردم اینه که دیگه داره کم کم عادی میشه برام . اینجا شد سومین خونه ای که عوض کردم ... 
البته من بلاگ اسپات رو واقعا دوست داشتم هنوزم به نظرم از هر نظر نسبت به همه ی اینهایی که هستن برتره اون موقع فقط مشکل نظرات رو داشت که این کامنتدونی اش بازی در می اورد مهدیه یادشه چون از همونجا با من بود . بعدش به اصرار محمد پابرهنه اومدیم بلاگفا . 
بلاگفا هم که نامردی نکرد و خودش حذفمون کرد ... ولی واقعا برای هر چیزی که زحمت بکشی برات عزیز میشه ... ایشالا این خونه نو برات بسازه مادر و خوش یمن باشه و اتفاقات خوب خوب ، از نوع پر شیرینی اش برات بیفته که به ما هم چیزی برسه انشا الله ... 

لدفن آدرس بزار وقتی میای سر میزنی ( آیکون عسوانی )
پاسخ:
ســــلام 

ممنون خانوم ، ولی ما عرصه رو واسه جونا خالی کردیم :دی 

باعشـــه آدرس میزارم (آیکن ترسیدن ) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">