اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌
آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه، یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه، یا مشتی‌ سنگ‌ریزه،
خدایا من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که توی دستهای تو ورزیده شدم ، و از نور ملکوتی ات در من دمیدی،
خدایا بدون وجود تو هیچم ، من هنوز خیلی کوچکم ، هنوز نیاز دارم رو پاهایت راهم ببری

خدایا تنهام نگذار ...

آخرین مطالب

  • ۹۳/۰۵/۲۲
    ..

پیوندهای روزانه

الهی رضاً برضاک ...ܓܨ

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ق.ظ


  الهی رضاً برضاک و تسلیماً لامرک لا معبود سواک



راضی بودن به رضای خدا خیلی سخته خیلــــــــــــی





┘◄ پی نوشت  ...ܓܨ


شب بیست و سوم یه چیزی از خدا خواستم هرچند شاید دلخواهم نبود ولی فک کنم دعام برآورده شده :|


 


ته نوشت :


+احساس حضور خــــدا

در همه حال

همه مسائل را حل می کند.

آیت الله العظمی بهجت


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱
سمیه

نظرات  (۴)

۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۹ محسن تقی زاده

غزة

تصرخ بکل قوة

نحن معکم

قلوبنا معکم

نصر من الله و فتح قریب

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج ....
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۳ مهدیه جاهد
این که چیز خوبی رو برای دیگران بخوای هرچند خودت تمایلی بهش نداشته باشی اوج ایثار

الهی
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
سلام
واسه پست بالایی که امکان نظر دادن نبود
عذرخواهم در این پست مینویسم :

بجای خراب کردن پل های پشت سر
پل های پیش رو را باید ساخت
پاسخ:
سلام ممنون از نظرتون و حضورتون (کاش آدما به این نکته توجه داشتن)
پست بالا نیاز به ویرایش داشت ولی نمیدونم چرا اجازه ویرایش بهم نمیداد حذف کردم دوباره نوشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">