اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ ...

اتاق مجازی

سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌
آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه، یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه، یا مشتی‌ سنگ‌ریزه،
خدایا من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که توی دستهای تو ورزیده شدم ، و از نور ملکوتی ات در من دمیدی،
خدایا بدون وجود تو هیچم ، من هنوز خیلی کوچکم ، هنوز نیاز دارم رو پاهایت راهم ببری

خدایا تنهام نگذار ...

آخرین مطالب

  • ۹۳/۰۵/۲۲
    ..

پیوندهای روزانه

... ܓܨ

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ق.ظ

می دانی خدا ، خیلی وقت ها شرمنده تو می شوم ... 


شرمنده خودم 


شرمنده ساعت های از دست رفته عمرم ....


«  اَنْ تقولَ نفسٌ یا حسرتی علی ما فَرَّطْتُ فی جَنْبِ اللّه ...

 ؛ باید ترسید از آن روزی که انسان (بیهوده گرا) بگوید: افسوس بر من از کوتاهی هایی که در اطاعت فرمان خدا کردم. 


  ┘◄ پی نوشت  . . .ܓܨ

این رمضانت هم دارد تمام می شود خدای من ... 


ای کــ ــه مــ ـــ ـــ ـرا خــ ـــــ ـوانــــده ای...

راه نــــــشانم بـــــــــده...









موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
سمیه

نظرات  (۵)

سلااااااام عزیزم 
پس اون یکی چی میشه ؟ 

به بیان خوش اومدی ... جز آ. پ نشدن وبلاگ دوستان دیگه بقیه چیزاش از بلاگفا بهتره ...
پاسخ:
ســــــــــــلام به روز ماهتون 

اون یکیو دیکه نمی نویسم ، نتونستم انتقالش بدم اینجا.... 

ممنون خانوم :-*
وقتی روزهای خوب می گذرند...
پاسخ:
و حسرتش می مونه...
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۲ یعقوب کربلا
 

سلام
با یک مطلب در مورد
سینما در خدمت هستم..
منتظر نظرتان...
پاسخ:
سلام 

حتما سر میزنم ...
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
هـــــــــای :)
پاسخ:
و علیکـــم هــــــــــــــآی :)
هیچ وقت به شرمنده ی ثانیه ها شدن فکر نکرده بودم .....
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">